Thursday, December 4, 2008

σκέψεις που κάνει κανείς όταν νομίζει πως μεγάλωσε

όταν βγήκε το playstation 3 πήγα στο πατρικό μου και βρήκα το παλιό μου καλό Atari.

Δεν ήταν νοσταλγία ,ή αντίδραση. Ήταν μια τίμια κίνηση απέναντι στο χρόνο που περνά και τα αλέθει όλα. Δεν έπαιζε πια. Αλλά δεν είχε σημασία.

Θυμήθηκα εποχές που το gameboy ήταν το gadget της εποχής, θυμάμαι να παίζουμε χαρτάκια με μηχανές στις εκδρομές, εποχές στο λεωφορείο με στραβωμένο εισπράκτορα να σε βρίζει που δεν έχεις ψιλά, walkman με ραδιόφωνο, κασέτες με αφιερώσεις, κασέτες κλεμμένες από τη φιλοσοφική, κασέτες και κασέτες, κασετόφωνα που γράφανε σε διπλή ταχύτητα, εφτάιντσα, πόσα λεφτά ξοδέψαμε ρε πούστη μου σ’ αυτά, τα παλιά τα κάμελ θεέ μου, την σερβιτόρα από το Αζάπικο, το κωλομάγαζο που πηγαίναμε όταν κάναμε κοπάνες, θεούλη μου, τι βυζάρες, τις γκέτες ενός φίλου που της είχε πάρει ο αδερφός του από το εξωτερικό και τις φόρεσε ολόκληρο το ντεπώ, μπουφάν φλάι ανάποδο, τα zitannes, τις Τρύπες, καμένες φωτογραφίες από πενταήμερη, την μόνιμη αποτυχημένη προσπάθεια να αφήσω μαλλί κάτω από το αυτί ,το πρώτο μου τσιγάρο με τον Τ. , prince ήταν, γάμησέ τα ο λαιμός, τις αποβολές και τις καταλήψεις, τα καλοκαίρια που είχαμε ακόμη καθαρές τις συνειδήσεις, ποδήλατα με 18 ταχύτητες, μόνο ένας είχε με 24 αλλά ήταν πλουσιοπαιδο και μαλάκας και δεν το έδινε σε κανέναν το ποδήλατο , τον καμπαμαρού και τις υπόλοιπες βλακείες που βλέπαμε, τον θάνατο του Κομπέιν, το πρώτο άνοιγμα μπύρας με αναπτήρα, με κουτάλι, με πιρούνι, με δόντι και με ό,τι σου έρχεται στο μυαλό, την πρώτη μακαρονάδα που έφτιαξα μόνος μου και ήταν κάτι ανάμεσα σε πλαστελίνη και μπετόν ,τον σταθμό Ουτοπία, έναν Αγέλαδο και την Αθηνά από το αναγνωστήριο.

Κωστής Αργυριάδης

5 comments:

supportyourlocalpoets said...

Σαταν εγώ ακόμη προσπαθώ να βάλω μπρος το γαμημένο το ατάρι...χε..


και προφανώς θα πάμε σε ένα πάρκο μαζί για χαρτάκια

και τσίπουρο

και ετοιμάσε την ήττα σου...

Satan_My_Lord said...

πλέον στην ηλικία που βρίσκομαι χαρτάκια παίζω μόνο στην παραλία, αλλά αφου θες πάρκο δεν εχω αντίρρηση να σε ξεφτιλίσω εκεί..

Anonymous said...

Remalia afiste tis proklhseis...Stis bilies sas kanw koskino kai tous 2 mazi...

Panos D.

Satan_My_Lord said...
This comment has been removed by the author.
Satan_My_Lord said...

το πιστεύεις πως μπίλιες δεν εχω παίξει ποτέ....θυμάμαι οτι μάζευα αλλά τις είχα για να τις πετάω στον αδερφό μου(μην τον πετάξω πέτρες και τον ανοίξω κάνα κεφάλι)