Thursday, September 4, 2008

Υπάρχει Ελπίδα

..και ανάβω ένα τσιγάρο και μου έρχεται η ιδέα.
έτσι πάει συνήθως
είμαι μόνος
θέλω να γράψω και δεν μπορώ
ακούω μάλαμα, Αγγελάκα, Θανάση
διαβάζω Δημουλά, Καβάφη,Μπέκετ, τίποτα.

Ενώ το ξέρω, υπάρχει κάτι που πρέπει να γραφτεί ρε πούστη μου...


Κοιτάω το ραδιόφωνο, ένα σαμπουάν που ξέχασε εδώ, υγρο φακών, ένα make up, δεν θέλει να γραφτεί.

...και ανάβω ένα τσιγάρο και μου έρχεται η ιδέα

λένε πως αν αφήσεις τυχαία ένα σύμπαν κάπου
αν βάλεις και παρατηρητές να μαλώνουν γιαυτό που βλέπουν

λένε

πως κάποτε θα μπορέσουν να το καταστρέψουν.

Άρα υπάρχει η ικανότητα για μεγαλεία.
Καταστροφικά και μη.

(Παραμονές Χριστουγέννων, ήμουν στο λεωφορείο,
πήχτρα,
είχα και τα νεύρα μου από πριν, με το μπουφαν ήμουν κι έτρεχα πιο πριν,
μπήκα μέσα και στριμώχτηκα και ίδρωνα όρθιος, σκατά γενικώς,
ήταν ένας παππούς, καθόταν, στα πόδια του είχε την εγγονή του,

η μικρή διάβαζε μίκυ μάους, το θυμάμαι γιατί δεν ήξερα πως βγαίνουν ακομη,

απλά,

πολύ απλά,

προσπαθούσε να συλλαβίσει τα συννεφάκια πάνω από τα σκίτσα

και τόσο αθώα

παίρνει το δάχτυλο του παππού της

και το χρησιμοποίησε σαν μολύβι πάνω στα γράμματα του μίκυ

και μας απείγειλλε μίκυ μάους

τόσο απλά

βάζω τα κλαματα και κατεβαίνω στην επόμενη στάση

ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα στα σπλάχνα μου πως υπάρχει ελπίδα

πως κανείς δεν φταίει τελικά

πως η ζωή είναι ωραία, εαν το επιχειρήσεις

αυτό.)

No comments: