Wednesday, September 3, 2008

η έννοια του εγώ

Αστέρι, μετεωρίτης, βόμβα, συχνότητα χαμηλής ανάλυσης, δες τα παπούτσια της, ο άνθρωπος φαίνεται απ' τα παπούτσια, δες τα μάτια της, προσπάθησε, προσπάθησε ρε μαλάκα, μην τα παρατάς από τώρα, αυτό είναι καινούργιο τώρα, πάει το παλιό πέθανε, άστο, χες’ το, ξέχασέ το, εκείνο σε ξέχασε, κοίτα αυτή, πως είναι, κοιτάει, γιατί κοιτάει και τι βλέπει, τι ψυχή άσχημη που έχω ώρες, ώρες, τι να προσκυνήσω ,δεν έχει μείνει τίποτα, τι να κλάψω, αφού είναι όλα χαμένα, τι να βρω αφού αυτό που έψαχνα με βρήκε, με κοίταξε, με προσπέρασε και δεν αντέχω άλλο, πρέπει να φύγω, πρέπει να ξαναγεννηθώ, πρέπει να ξαναπεθάνω, δεν πρέπει να διαλυθούμε, αυτό θέλουμε, δεν πρέπει όμως, δεν πρέπει να διαλυθούμε, που πήγαν εκείνες οι μέρες, που είσαι τώρα, γιατί δεν μπορώ να την κοιτάξω στα μάτια, και αν το έκανα τι βλέπει σε μένα; Γιατί βλέπει εμένα; Ποιος είμαι εγώ; Γιατί είμαι εγώ; Γιατί δεν είμαι κάποιος άλλος; Γιατί έχω το δικαίωμα να σκεφτώ πως δεν είμαι κάποιος άλλος και είμαι εγώ; Γιατί εγώ είμαι εγώ; Γιατί το βράδυ πάλι τελειώνει; Γιατί θα ξυπνήσω πάλι αύριο; Τι να κάνω αύριο; Γιατί υπάρχει η σκέψη; Υπάρχει η σκέψη; Υπάρχω εγώ; Υπάρχεις εσύ; Αν σε πονέσω θα με συγχωρήσεις ποτέ; Είναι ο κόσμος φτιαγμένος για ανθρώπινη παρατήρηση ή η ανθρώπινη παρατήρηση είναι φτιαγμένη για να βλέπει τον κόσμο; Υπάρχει το τίποτα ή ψάχνουμε αορίστως το άπειρο; Υπάρχει το άπειρο ή βρίσκουμε γενικώς το τίποτα;



Κωστής Αργυριάδης

No comments: